Social Icons

Pages

14 Mayıs 2013 Salı

Raintree: İnferno / Cehennem Alıntıları Yanıyor,Yakıyor !!♥



Linda Howard'ın Harlequin yayınlarından çıkan yeni PARANORMAL ÜÇLEMESİ Raintree:İnferno/Cehennem kitabından alıntılar !!! ♥♥♥

Kitabın bazı yerlerini o kadar çok sevdim ki sizinle paylaşmadan duramadım.Bu gülümseme sizin de yüzünüze yayılsın diye elimi korkak alıştırmadan alıntılarda bonkör davrandım.İyi okumalar ;)



Ana kahramanlarmız Dante Raintree ve Lorna Clay'in ilk tanıştıkları kumarhanede Lorna'nın güçleri olduğunu ve hangi kabileden olduğunu merak eden Dante ve Lorna arasındaki diyaloglardan alıntı..

☼ Dante, "Senin bir Raintree olmadığını biliyorum," diye devam etti. "Kendi klanımı tanırım.O halde,Ansara mısın yoksa başıboş bir tür müsün?"
Lorna bir kez daha şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemede. "Başıboş mu?"
"Raintree ya da Ansara olmayan birisi yani."
Lorna,Dante'nin söylediklerini zorlukla takip edebiliyordu.Yorulmuş ve korkmuştu. "Alsana ne demek?"
Dante başını geriye atıp bir kahkaha attı.
"Alsana değil," dedi Dante gülmeye devam ederek "Ansara."
"Hiç duymadım." Kim bilir hangi çeteydi bu!

Dante'nin kumarhanesinin yangını esnasında Lorna'yı etkileyerek yanında tutmuş ve sonrasında bu zorlamayı ilk kez fark eden Lordna ve Dante arasındaki konuşmalardan alıntı...

☼Dante istifini bozmadan, "Anladın demek ki," dedi.
"Kendi ayaklarımla o cehennem gibi yangının ortasına sürüklenmesem daha anlayacağım yoktu aslında."  Lorna mümkün olduğunca iğneli konuşmaya çalışmıştı. "Bunu nasıl ya da neden yaptığını bilmiyorum ama..."
"En azından neden kısmı açık aslında."
"Benim için hiç açık değil doğrusu.Acaba,bir süre oksijensiz kaldığım için anlamıyor olabilir miyim?Bu arada,bilin bakalım kimin yüzünden oksijensiz kalmışım?"
"Elbette nedeni kumarhanemde hile yapmaya kalkmanla ilgili ufak mesele.Yoksa kumarhanem yanıp yerle bir oluyor diye o meseleyi unutacağımı sanmıştın?"
 "Ben öyle bir şey...Dur bir dakika! On dokuz kat inerken beni hipnotize edemeyeceğine göre daha yangın başlamadan yapmıştın o işi,öyle değil mi?"
Dante sırıtınca bembeyaz dişleri is karası yüzünde parlamıştı "Sence ne demeliyim?"
"Ne diyeceğin umurumda değil.Sadece,kara büyü mü yaptın,hipnotize mi ettin ,artık ne yaptıysan onu sona erdirmeni istiyorum.Beni bu şekilde tutamazsın."
"Seni tam olarak bu şekilde tuttuğum anda böyle konuşman komik oluyor doğrusu." ☻



Dante ve Lorna yangın sonrası Dante'nin evine giderler.Oradan birkaç alıntı..

☼Lorna sırtı ona dönük bir şekilde,birkaç adım ilerisinde duruyordu,omuzlarını kasmış,duruşundan anlaşıldığı kadarıyla çenesini kaldırmışı.
Sessizliğin bozulacağına üzülmekle birlikte, "Tamam,artık konuşabilirsin," dedi Dante.
Lorna hışımla ona döndü,tek kelime söyledi, "Tuvalet!"
Dante'nin yüzündeki ifade o kadar komikti ki Lorna başka bir ruh halinde olsa gülebilirdi.

☼Ona doğru attığı her gönülsüz adımda Lorna'nın öfkesi iyice artıyordu.
"Seni pislik!" diye bağırdı Lorna,yanından geçerken Dante'nin bileğine bir tekme savurmuştu."Seni alçak!" Bu kez dirseğiyle vurmuştu ona.
Raintree'nin canını fazla yakmamış olmalıydı ki adamın yüzünde acıdan çok şaşkınlık ifadesi vardı.
"Beni ateşin ortasına sürükledin." Dante'nin belini hızla çimdikleyivermişti.
"Ateşten ödüm patlar benim ama senin umurunda mıydı sanki?" Bu sefer yanlamasına bir tekme inmişti Dante'ye.
"Ama hayır,sen abrakadabranı yaparken ben orada durmak zorundaydım,öyle değil mi?" Bu geçişinde Dante'nin tam karnına bir yumruk geldi.
"Sonra beynime tecavüz ettin,seni pislik,seni goril,seni korkunç büyücü doktor!" Dönüşteki yumruk Dante'nin böbreğimeydi.

☼Bu olayı hatırlayınca yine ürperdi.
"Git artık," diye fısıldadı hatırladıklarına.
Dante, "Hiçbir yere gitmiyorum," diye cevap verdi. "Sen de gitmiyorsun.En azından şimdilik..." İçini çekip ona üzgün bir şekilde baktı. "Çıkar üzerindekileri."
Lorna, "Daha neler! Elbette çıkarmayacağım!" diyerek geri adım attı ama doğal olrak fazla gidemedi.
Dante, "Öyleyse ben çıkartacağım."
Dante,artık sıkılmaya başlamış gibi derin bir nefes aldı. "Sana elimi bile sürmeden üzerindekileri çıkarabilirim.O halde işleri neden zorlaştırıyorsun böyle?"
Lorna onun haklı olduğunu biliyordu.Ona yaptığı şeyin ne olduğunu bilmiyordu ama Raintree'nin ona istediği her şeyi yaptırabiliyordu. "Bu hiç adil değil!" dedi.Ellerini hırsla yumruk yapmıştı. "Bana bunu nasıl yapıyorsun?"
"Unuttun mu,büyücü doktordum ben hani?"
"Aynı zamanda pisliğin tekisin!"
"Biliyorum,biliyorum.Hadi çıkar üstündekileri."




Lorna orada kaldığı ilk günün sabahında geçen diyaloglardan alıntı...

☼İstemeye istemeye yorganı başından indirdiği anda,kapının iç tarafında bekleyen Dante Raintree'yle göz göze geldi.Zorba adam aslında odadan çıkmamış,çıktığını düşünmesini sağlamıştı.
Tek kaşını kaldırarak Lorna2ya baktı.
Lorna'da gözlerini kısarak ona karşılık verdi. "Bu yaptığın insanlık dışı farkında mısın?"
"Neymiş insanlık dışı olan?"
"Tek kaşını kaldırman...İnsanlar böyle şeyler yapamaz,sadece cinler ve şeytanlar yapabilir.."
"Ben yapabiliyorum."
"Ben de bunu söylüyorum işte."
Dante sırıtınca Lorna sinirlendi,onu eğlendirmek niyetinde değildi çünkü.Dante, "Eğer kalkmaya niyetin varsa,bu şeytan kıyafetlerini temizledi ve.."
"Yırtmadıklarını herhalde."
"Ve sana şeytani gömleklerinden birini getirdi."

☼Lorna mutfaktan ayrılmak isteyip ayrılamayınca Dante'nin gerçekten mutfaktan ayrılmasını istemediğini anladı.Ayakları mutfak kapısının önünde durup kalmıştı.
"Lanet olsun sana Raintree!" diye bağırdı.
"Dante," diye düzeltti diğeri.
"Lanet olsun sana Dante!"
Dante, "Böylesi daha iyi," diyerek ona göz kırptı.☻




Dante Lorna'yı evde kalması için etkilemiştir ve kendisi dışarı gitmek istiyordur.Onunla Lorna arasında arabaya binmeden önceki diyalogdan alıntı..

☼Lorna kaşlarını çatarak, "Ya ölürsen ne olacak?" diye sordu. "Ya birden lastiğin patlar,dağdan aşağı yuvarlanırsan?Ya birdenbire felç geçirirsen?Ya tavuk taşıyan bir tırın frenleri tutmaz ve senin şu arabanı dümdüz ederse?Ben burada mahsur mu kalacağım?Lanet büyün,sen bilincini kaybedersen ya da ölürsen de beni etkilemeye devam eder mi?"
Dante yarı yolda durup, "Benim için daha iyi şeyler düşünemez misin,ne biçim ölüm  bunlar?Tavuk taşıyan tır da nereden çıktı?"



Evde kalan Lorna intikam planları yapar ve çeşitli şeker kaplarına,kahve kaplarına vs tuz,toprak koyar.Alıntı

☼Başucu lambasının yanmasıyla irkildi.Rahatladıktan sonra yorganı hafifçe indirdi.Aynı anda neredeyse çırılçıplak ama sıcacık Dante Raintree yatağa,yanına giriverdi.
Lorna, "Sen ne yaptığını sanıyorsun," dedi uykulu bir sesle.
Dante onun yanına iyice yerleştikten sonra uzanıp lambayı söndürdü. "Birileri yatağıma ku serpmiş,o yüzden burada uyuyacağım."
"SAÇMALAMA.Evden çıkabildim mi ki kum bulayım?Tuz o."
"Düzeltme kabul edilmiştir," dedi Dante. "Biraz öteye kay,bana yer aç."

Vee son iki alıntı !


Dante Lorna'ya bir Raintree olmanın yararlarından bahsediyordu.İşte alıntı...

☼"Bu hiç adi değil," diye yakındı Lorna. "en de gribe ve AIDS'e karşı bağışıklığım olmasını isterdim."
"Kızamık," diye mırıldandı Dante. "Suçiçeği,zona,uçuk..." Gözleri keyifle parlıyorduç "Eğer bir Raintree olmak ve asla bir daha burnunu çekmek itemezsen bir yolu var aslında."
"Neymiş o?Ay karanlığında toprağa bir tavuk gömüp,çevresinde yedi kere ters koşmam mı gerekiyor?"
Lorna'nın söyledikleri gözünün önünde canlanınca Dante bir an bir şey söyleyemedi. "Çok tuhaf bir hayal gücün var."



Dante ve Lorna'nın bir sabaha eğlenceli uyanışları..Alıntı.

☼Dante elini yorganın altına kaydırıp Lorna'nın çıplak bacağına dokundu. "Lorna,uyan."
"Neden? Bugün pazar,dinlenme günü değil mi.Ben de dinleniyorum.git başımdan."
Dante yorganı aşağıya çekti. "Hadi uyan kahvaltı hazır."
"Hazır falan değil,yalan söylüyorsun.Balkondaydın."
"Hani uyuyordun,nereden biliyorsun balkonda olduğumu?"
"Uyuyorum demedim ki,dinleniyorum dedim."
"Kahvaltı yapmak da çalışmak sayılmazHadi gel.Taze portakal suyuyla kajhve hazır,çörekleri ısıttım bile ve hepsinden önemlisi güneşin doğuşu harika."
"Senin için harika! Saat daha beş buçuk,üstelik günlerden pazar.Bu kadar erken kahvaltı yamak istemiyorum.Haftada bir gün beni sabahın köründe yataktan sürüklemesen?"
"Önümüzdeki pazar uyursun,söz veriyorum." Dante yorganı üzerinden almaya uğraşmak yerine elini yorganın altına kaydırıp Lorna'nn kalçasını çimdikledi.
Lorna çığluk atıp yataktan fırladı,kalçasını ovuşturuyordu. "Ödeşeceğiz,görürsün," derken saçlarını fgözlerinin önünden çekti,doğruca banyoya gitti.
Dante'nin bundan hiç kuşkusu yoktu,kendi kendine sırıtıp tekrar balkona çıktı...


İşte alıntılarımız ! Eminim şimdi kitaba dair gözünüzde çok daha net bir görüntü oluşmuştur.Beğendiğinizi umuyorum :)


Linda Howard Blog turumuzun diğer linkleri;

sLn Ağzından Raintree ♥

Alıntılar ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)