Social Icons

Pages

28 Ocak 2013 Pazartesi

DEX yayınlarından Harika bir seri !


DEX yayınlarından Harika bir seri !

Harika ötesi bir kitaptı.Biraz Teen ama olsun... Kurgusuna bayıldım.Yazar favorilerim arasında yerini aldı hemen! DEXten okuduğum ilk kitaptı.Harikaydı.Yayınevinin de abonesiyim artık.! Azıcık geç kalmış olsam da :)
Kitaptaki beni ilk bağlayan özellik kurgusundaki karakterlerin orjinalliği.Paranormaller aynı.Yani vampir,peri,kurtadam vs... Ama yazar bir şekilde bunları farklılaştırmayı başarmış.Hikaye bambaşka bir türmüşçesine anlatılmış.Yeni paranormallerde katmamış değil.Bunlarında ilgimde etkisi büyük.
Ancak olay döngüsü ve komikliğini de unutmamalı. :) Ana karaktere bayıldım.Çok cıvıl cıvıl bir kız.Dizi izlerken ki hali ise bambaşka :D
Serinin devam kitabı için sabırsızım :))

4 yorum:

  1. Selin Mimlendin. İnşallah işine yarar. :D
    http://otakuandbookworm.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaam :D heyecanlandım bak şimdii :D azıcık karışık ama dur bakalım .. Teşekkürler bu arada :)

      Sil
  2. Selin bir mimde benden :) http://erennadiraksamoglu.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award-mim-2.html

    YanıtlaSil

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)