Social Icons

Pages

16 Aralık 2012 Pazar

Finale ! Tam Final olmamış sanki :/




Uzun zaman önce okuduğum ama yorum yapmaya istek duymayacağım kadar beni hayal kırıklığına uğratan bir kitap Final.

Böyle harika bir serinin bu kitapla son bulmasının tüm hayranlara haksızlık olduğunu düşünüyorum.Yani Patch gibi hayatımızın vazgeçilmezi haline gelen,serinin neredeyse damgası haline gelen bir karakterin son kitapta HİÇ denilecek kadar az bulunması akıllara durgunluk vericiydi !

Koca kitapta konusu diye özetleyeceğim bir olay olmadı neredeyse.Öyle saçma ve baştan savmaydı ki şok geçirdim.Ha bir şey olacak de bir şey olacak diye beklerken bir baktım kitap ve dolayısıyla seri bitmiş.Bu serinin en sevdiğim yanı kitaplar bitince içinizde bıraktığı o tatlı merak ile birlikte Patch'i anımsayıp gülümsemenizi sağlayan hoşnutluk hissi idi.


Ancak son kitaptan bende kalan tek his olsa olsa hayal kırıklığı ile karışmış bir şoktu.Yetersizlik hissini de atlamamalıyım ama.Yazarın bunu yapabileceğini hayal bile etmezdim.Konuları öyle dağıtmış ki kitabın başlarının neredeyse ilk 2 kitapla bağlantısı yok.Olan bağlantı ise olmasa da olur dedirten cinsten.Bir bakıyorsunuz konu bambaşka bir yöne ilerlemiş siz ise seriden bir parça yakalamaya çalılşıyorsunuz.Kafamda kalan sorulara mı yanayım yeni soruların cevaplarını mı düşüneyim bilemez halde okumaya devam ediyorsunuz.

Derken derken kitap sona yaklaşınca yazarın aklı başına mı geldi ne oldu ise son 50-60 sayfasına sıkıştırıveriyor bütün olayları.Art arda sıralıyor tüm felaket ve sürpriz sonları sizde o kargaşadaki heyecanın 10 dakikalık tadına varıyorsunuz sadece...

Kitap bitince aklımdaki ilk soru "böyle mi bitmeliydi ?!" oldu.Ben yazsam daha iyi yazardım diyorsunuz ardından.Okumasamıydım acaba sorusunu oluşturuyor doğal olarak akıllarda.En azından hayalimdeki son bundan daha iyi olurdu diyorsun :)


  Seri sonunun bu derece kötü olmasına rağmen bu seriyi okudğum için pişman değilim ama.Patch ile dolu 2 kitap buna değerdi zaten. ♥

Okumayanlardansanız eğer kesinlikle Patch ♥ ile tanışın derim.Hayatımdaki en açık sözlü karakterlerin başını çekti kendisi.Tatlı belanız olacak !♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)