Social Icons

Pages

10 Ekim 2012 Çarşamba

Seninim Ephesus Klaisiği Olma Yolunda :)

  Tek kelimeyle bayıldım !

  Okunması çok eğlenceli,aşk dolu bir kitaptı.Bana yer yer FMArsal hikayelerinin tadını verdi.Ki bu her kitapta karşılaşabileceğim birşey değil.:)

Konusunu ilk okuduğumda tereddütte kaldığımı itiraf etmem gerek.Ama korkutuğum gibi değildi.Çok sıcak bir hikayeydi bilakis.Lenayı çok sevdim.Büyükbabasına olan bağlılığı çok hayranlık uyandırıyor.Baş karakterimiz roderick'i de bir ayrı sevdim.Azıcık kontrol delisi olsa da tartışılamaz bir şekilde karşı konulması güç bir karakterdi.Konusu ile ilgili olarak da dediğim gibi bana FMArsal hikayelerini çok anımsattı.Özellikle erkek karakterin kişiliği ve baskın rolü.Kadının ise güçlü ama narin özelliği.Fazlasıyla FMArsal. :) Çok zevk alarak okudum.Kesinlikle Tavsiye Ederim ..

+18 olduğunu göz önünde bulundurmalısınız ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

.. BookS N BookS ..

Sample Text

BookS N BookS Bloguma HOŞGELDİNİZ !

Kitaplarla ilgili istediklerinizi bulacağınızı umuyorum :)